segaste, eveer!

förlåt, för att jag inte hat bloggat på sista tiden. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag har liksom bara spelat innebandy hela tiden. I tisdags spelade jag träningsmatch med damerna, jag är nöjd med min insats. För att vara minst i laget. Idag har jag inte gjort mkt mer än att vatt i skolan. Det är riktigt segt, för nu är allt allvar. Varje sak man gör. Shit, jag måste läsa samhället tills imorgon. Det ska jag göra när jag är klar här. Jag ska göra ett inlägg imorgon. Kanske ska till Familia, och byta mina skor. Ska kolla lite på hm & gina då också. Har verkligen klädproblem nu känner jag. Det är så jobbig, har panik varje morgon. Nu ska jag titta film + läsa samhälle och lite i min bok. Ska liksom lämna in två bokreccentioner innan lovet och jag är ingen bokmal precis. Snarare tvärtom. Har inte läst en ända bok på hela sommaren. Men vi säger så för idag, så hörs vi imorgon, puss


fortsätt kolla ändå fast det går lite hickit med bloggandet, ska bli bättre! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0