liseberg & dykning

Liseberg i lördags med världens bästa fotbolls lag, riktigt roligt hade jag!
för att hitta två videoklipp kolla på emmyjönsson@facebook. Vill verkligen göra om det igen!






det blev tio åk i kåleradon, har fan aldrig haft så kul i en karusell som då. Och den vita läskiga, kommer du ihåg jenny?...



ööööö, asså fan vad äcklig hon va, så typ ut som den på bilden förutom prickarna:S

Dykningen idag gick väl sådär. Asså det va kul och så, men det var rätt läskigt att andas under vatten i en tub. Men det var ändå en upplevelse, att man har provat så ja.
Men jag såg ändå en elr två fiskar. haha. sen simmade jag in i typ tång så det fastnade på cyklopet haha. 





det kommer komma mer uppdateringar hoppas jag själv på att jag hinner:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0