kemi

jag har inte alls haft tid att blogga idag eller nån annan dag.
har haft så mkt att göra, träningar, läxor och kompisar, konfa sen seriepremiär på lördag.
snart ska jag gå och läsa kemin och engelskan ska också träna på lite till sen ska jag kolla på idol om vår cpiga tv inte dampar. För vi bygger ju övervåning, mitt rum är snart klart. Kan fotta det nån gång och ladda upp bild på det.
Så antenen flyttar sig, aja får se annars får jag kolla på något annat. Sen ska jag tvätta av ansiktet och måla naglarna. Kemin väntar, pusshej!








hoppas nu tven funkar! (Y)




Kommentarer
Postat av: louise

sv:; tack :D <3

2010-10-01 @ 07:45:57
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0