glömt att blogga

jag har tyvärr glömt att blogga på hur längesen som helst. Men nu när skolan har börjat och allt sånt hinner jag inte. Men jag ska ta tag i det, klämma in det på ngt sätt. Just nu mår jag inte alls bra. Helt tung i huvudet och förkyld. Så jag sms tränaren innan att jag inte spelar imorgon. Ska försöka bli piggar tills på lördag då vi möter munka-ljungby borta, en träningsmatch. Jag är så jävla taggad. För åkibs ska visa var ribban ska ligga.

Igår kväll var jag och emma hos Emelie. Haha, det var riktigt kul. Som sakt vet ju redan alla att jag och emelie är bra på att sjunga, så de som va i emelies stooora hus igår behövde inte alls lida! (AAA)
När jag och emma skulle dit, regna det lite och jag skjutsade emma typ upp för en bit av odenbacken. Och det va jobbigt. Men vi klara det, väl uppe cyklade vi förbi hennes hus sen hittade vi henne, vi hade kommit för långt. haha, ni bryr er inte så mkt om det förstår jag. men ska dra nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0