Don't stop believin'

Hejsan Svejsan söta bloggläsare!
Imorse gjorde jag ingenting mer än att vakna och äta sitta lite vid datan. Klockan tolv typ lite senare åkte pappa och jag till samligen i sporthallen. Efter det åkte vi till munka. Spelade träningsmatch. Gick väl hyfsat för mig. Men vi vann med 1-2. Jenny fick pass av mig typ 2 minuter kvar av matchen så satte hon den. Det va redigt gött för de ledde ändan till 3 parioden sen gör vi 2 mål. Fanny la in en snyggt i kanten!
Nu ska jag gå och duscha. Sen titta på TV tror jag, för jag är riktigt trött. Imorgon är det träning som vanligt sen ska jag kolla damernas match. Där Emma & Frida ska va med. Hoppas det går bra!
Ikväll blir det kolla Ensam mamma söker, ska nog läsa lite också.
Shit, måste skriva klart bokreccentionen också. Ah, så mkt jag fick och göra. Jaja, ska ta och sätta igång med det, puss



åkibs tjejer, vi gjorde det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0