my life is on topp!

De bästa vännerna man kan ha. Hela laget. Alla som bryr sig och ett glatt skratt varje dag. Mer begär man inte.

Hejsan!
Skolan idag var sjukt kul. Jag har nod de bästa vännerna asså. Fy fan vad kul det va på middagsrasten! HAHAHA.
Vi spelade in en video på 18 minuter. Och vi skrattade konstant. Det tar alldeles för långt till att ladda upp den här så det struntar jag i.
Annars har det gått rätt bra tycker jag. Idag ska jag och träna och jag måste plugga fysik. Har prov imorgon.
Det kommer nog gå kalas bra känns det som.
Jag måste verkligen städa på mitt rum. Men ni får ha det bra så skriver jag kanske ikväll vi får se vad jag hinner. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0