jag sa aldrig, aldrig

tjenixen härliga fredag!
just nu lägger jag in bilder från kameran. Kändes som att jag behövde tömma den.
Idag hade vi bara sega lektioner faktiskt. So, svenska & engelska o en mega lång rolig gympa lektion.
Ikväll bär det av till julia, som inte har varit hos på hur längesomheltst.
Kommer bli riktigt kul.
Imorgon är det först konfa sen match mot åkarp hemma i sporthallen klockan tolv, bäst för dig att du kommer (;
Sen klockan två är det borta match med damerna sen på kvällen ska jag nog va med Emma och Jenny.
Det var ett tagsen vi tre va faktiskt så det blir kul!
Snart ska jag gå och göra v mej lite, sen slänger duktiga jag ut den kvällens utfit innan jag sticker, puss!



TAGGA MATCHEN IMORGON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0