firat farfar!

Godmorgon!
Igår kväll åkte hela släkten till helsingborg och skulle äta på resturang. Riktigt mysigt!
Jag åt fläskfillé planka. Fan vad mkt mat där va på den asså, pallade inte äta upp allt de;o.
När vi hade vatt där och ätit och sånt åkte vi hem till oss och åt tårta, som inte var god. Sen titta vi på något program på tv sen på Tjenare kungen. Som är så sjukt bra!
Sen gick jag och la mig.

På förmiddagen tittade jag och emma på p14. Men såg inte hela matchen för jag hade samling till damlagsmatchen. Jag fick spela hela matchen, det tyckte jag var rätt bra. Men vi vann med 7-1 tror jag det blev.

Snart ska jag gå och äta lite frukost, pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0