ahhh

varför är min uppdatering så seg? ingen vet, haha inte ens jag.
Har inte startat datan på hela helgen.
I fredags var dana & deras famlig här (y)
Kul som fan, haha.
Igår var jag på ekebo men emelie, jenny & ellen. Det var faktiskt, ska på skumpartyt men vet inte när det är. Men det återstå att se. Denna veckan ska jag blogga mer än vanligt, altså minst ett inlägg om dagen om vi inte har för mkt läxa. Har franska prov på torsdag så det är inte säkert jag hinner blogga på onsdag.
Aja, då kan jag använda den braiga timern som är ny här, man kan lägga in ett inlägg och stälal in när det ska publiceras.

En sak till, jag har fått vg på alla prov hitentills, förutom bokrecentionerna då har jag G+.
Men det får jag vara nöjd med.



fredagens outifit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0