omg!

jag har ju inte bloggat på as länge. det har hänt en massa roliga saker sedan dess ju!
nu ska jag ta tag i det & börja.
jag kan börja med att fixa en dagens & sen ska jag byta om till träningen.
Imorgon ska jag till väla med Ellen. Vi ska på den rea saken. Ska bli grymt kul!
På fredag ska jag nog va med Jenny, Emma och jag vet inte om fler ska va med. På lördag är det match mot röke och söndag vet jag inte. Helgen kommer bli fede kul, som vanligt!

I lördag var ellen & anna, plus resten av släckten här, vi hade faktiskt ganska roligt! :D
I måndags var de match och vi förlorade igen :( . 2-3, men vi tar de nästa gång!

Nu hoppas jag att jag kan göra ett inlägg imorgon också, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0