ett ord just nu, förlåt

tjena mittbena!

Idag var de skola som vanligt & fredag, då sticker jag till åstorp och träffar alla kompisar.
I skolan hände de inte så mkt, bara att vi fick håla från halv tio till 12. Vilket va lång tid. Men vi underhåller varandra i sånna läge. Jag spelade spel på dianas ipod.
Jag ska snart göra v mej lite, sen ta på mig varma kläder tills ikväll. Vi ska gå mkt så de blir att ta på mössan (y).
Imorgon är det konfa, sen match mot röke. Vi måste vinna så att vi får upp självförtroendet igen.
Ska kolla lite till på datan sen ska jag, hitta på ngt annat!
Ni får ha det bra, så hörs vi kanske ikväll om jag får tag på en data, eller innan jag sticker, blir också bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0