trött

Tjena blogg läsare!

Idag vaknade jag halv åtta. Hade sovmorgon, rikgit skönt. I skolan hände inte så mycket. Mer än att vi ska ut o cykla den 3 juni, typ 3 mil. Plus att vi från kvidinge får cykla till åstorp, för vi måste ha dit cyklen. Jag hoppas verkligen att det blir roligt. Det är med alla sjuer från hela skolan.
På ekebo, var där någon som trampade mig typ på anklen. Så den är röd o sånt nu, plus har ont. Så jag ska nog inte träna fotboll idag. Jag spelade på rasten, men då kändes det typ inte. Men sen när hjag skulle gå från matten sparkade jag i bordsbenet, så då fick jag ont igen. Så jag var inte med på inriktningen. Fick typ sitta och räkna målen. Första matchen vann vita med 5-4 något sånt sen klassade gula ut vita med 4-12 (Y).

Jag måste börja jobba hårdare så att jag får ihop pengar till en systemkamera. Vill verkligen ha en sån. Och när jag har en sån kommer det komma mkt roligare bilder.

Ska nog också lägga ut någon bild sen i lördags, innan konformationen. Ellen måste först lägga in de på datan sen skicka dom. Och hon ska inte till sin pappa förren på Söndag. Så det blir om en vecka kanske.
Bilderna från ekebo, om vi är med på någon kommer i slutet på veckan.

Annars i veckan händer inte så mkt. Har biologiprov på onsdag. Och lite engelska till imorgon. Också ska vi läsa ut en bok på 250 sidor + skriva bokreccencion tills sommarlovet.

Det är typ bara 19 dagar kvar i skolan. Sen ska vi ju ut o cykla och ha lagdag. LÄNGTAR TILL SOMMAREN SOM SATAN!!!
Sola, bada äta glass, va med kompisar, tälta & allt sånt roligt. Jag SKA tälta denna sommaren!


Men nu ska jag plugga lite , så puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0