sommarsol (L)

Igår va man med emma igen. HAHA. Vi satt vi datan där ute & hade grymt kul. Sen blev vi lite rädda så vi gick in. Sen gick vi o la oss halv ett & var riktigt trötta. Sen nu imorse vaknade vi gjorde v oss och gick upp på vår byggställning och fottade. Riktigt kul asså. Det blev många flipp bilder som kommer komma in på bloggen, lite senare idag. Och jag vill verkligen att bilderna från ekebo ska komma in. Och att ellen ska skicka dom från konfermatinonen. HON MÅSTE GÖRA DET IDAG!
Jag ska nog vara ute mkt idag men jag vet inte vad jag ska göra, kanske städa pappas lastbil på utsidan & käna lite pengar. Behövs verkligen för att få ihop till min kamera. JAG LÄNGTAR SOM SATAN!
Idag har jag på mig ett svart linne & shorts. Inte så märkvärdigt. Plus att ikv så ska jag nog va med ellen ett litet tag. Men ha det bra, så hörs vi, puss!


 

I miss summer 2009 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0