igår & today i ord

Torsdagen blev inte jätte lyckad, blev att jag satt på akutens reception klockan halv tre typ. Ni vill ju gärna veta varför, så det ska jag berätta. Vi var typ utanför ps o hade allmänt kul. Så skulle jag rätta till min fläta så satte jag klämman mellan läpparna, så sa nån nått roligt, så lutade jag min bakåt o skratta, så åkte klämman ner i halsen. öööö, säger jag bara. Så drack jag mkt vatten på hk. Men det hjälpte inte, mådde ändå piss. Så jag fick gå in i deras sånt lärar rum  där. Och ringa mamma. Så sa hon att vi skulle till akuten. För om man svalde saker över 3 cm skulle man åka dit. Så när vi kom dit, såg ju hon i recceptionen att jag var mer än 5, som man brukar va när man sväljer saker. Så skrattade hon i recceptionen. HAHA.
Men vi var inte där sålänge. Typ 1 & halv timme. Sen sa dom att jag kunde åka hem. Så det var ju bra.

Men fatta weird ändå, shit blev jätte rädd.

Idag, så har det vatt sånt spex fotto för niorna. Det är skit kul att se, asså. vissa ser helt sjuka ut. Men det är många roliga figurer också.
Jag ska slänga med en bild på evelinas tröja i detta inlägget också. Så den kommer nu↓

 


HAHAHA!

Ikväll ska jag till åstorp, och kolla match. Blir väl kuligt. Jag & pappa ska cykla dit. Sen ska emma med hit o sova här, jag slår vad om att ni kommer få några bilder faktiskt.
Idag körde jag mittbena i skolan, typ bara platta håret o sminka mig.
Ellen den tråkisen vill inte med och kolla...

Men nu ska jag fortsätta kolla på andras bloggar, hade bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0