Burningball

Igår kväll så åkte jag till emma efter att vi hade vatt i Ä-hom. Då tittade vi på tv & gjorde v oss lite sen gick vi ut. Först gick vi till Elle o tog ut henne. Sen blev det helt plötsligt att vi spelade brännboll. Haha. På bks fotbollsplan. Riktigt roligt!
Vi blev ganska många faktiskt, Frida, Fanny, Ebba, jag, Emma, Juhlia, Klara, Jenny, Amelie, Dennis, Viktor, Kim & Pontus. Och josse var också där men hon spela inte.  Jag tror det var alla som var med och spela. Sen när vårt lag hade vunnit gick vissa hem. Efter att vi de hade cyklat runt lite med olika cyklar och tränat på att skjuta. Sen kom Sofia & Rosanna cyklande. Så var de där, sen cyklade/gick vi o möte Jenny, Sanna, Amanda. Så stannade vi där utanför någon lägenhet. Och så var det några som Jenny o de hade vatt hos innan där. Som kastade ut typ vatten & burkar. Haha. Tack för en rolig kväll alla!

Idag ska jag åka & titta på min brors fotbollsmatch, vet inte var det är, men kameran följer med. Så det blir kanske någon bild här sen om jag får någon bra. Men ska göra v mej nu. Ha en bra söndag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: emma;p

Tack själv:D<3

2010-05-30 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0