bildbomb, kommer snart!

Idag, jag vad har hänt idag. Ehh, jag har varit i skolan. Då fick jag en boll i huvudet *igen*. Det är lixom inte min grej. Men det måste sätt kul ut asså. Så börja det bloda ur munnen, inte kul, bara för att den jädra tandställningen var ivägen. -.-'
Hoppas att den åker ut snart. Jag ska dit den 27 tror jag det va o efter det kanske dom tar en ny tid lite senare och tar av den, yippi! Hoppas det asså. På gympan, spelade vi också fotboll, jag tror att det fick lite bättre än på rasten, gjorde ett mål o missa mål också. haha.
Snar kommer jag lägga in en bildbomp på min katter, som jag fottade innan idag, dom blev jättefina tyckte jag. På både sixten och bosse. Jag ska nog lägga in dom ikväll.
Mamma håller på och grilla och jag tar en paus från mitt biologi pluggande. Ouuhh, bilogi suger!


Såhär känns det ibland ! HAHA
Puss & kram emmy.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0