110-inlägget!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mkt på sista tiden. Men jag har varken orkat eller vatat vad jag skulle skriva. Jag kan berätta lite om vad som har hänt på sista tiden, jag har varit helsingborg och ätit på oasen, vatt med emma, vatt med emma & vatt med emma. HAHA. Imorgon ska jag se Konfermation i kvd, med olivia & kanske ellen. Sen ska vi fira pappa, han fyllde 40 år i Tisdags. Sen drar jag o ellen till ekebo runt nio-tiden. Ni kommer nog få ett inlägg om det på Söndag.
Snart ska vi till City cross & familia.
Jag var ju på väla med emma igår. Då köpte jag typ korta taghits. Present till pappa, lite försenat men ändå. Sen köpte jag en ram & papper. Ramen skulle jag ha till en grej jag o emma har gjort.
Jag ska snart gå & platta o föna håret, sen ikväll händer det inget speciellt. Men vi hörs senare!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0