träning snart (y)

Tja!
Vaknade halv sju idag. Gjorde v mej o cykla till bussen. Jag var fem minuter tidig idag till och med! Dagen har varit riktigt seeeggg! Vi hade först fysik, jag fick VG. Rätt bra, tror jag. Sen hade vi då fördjupning i Svenska. Riktigt tråkigt. Buhu, pallar inte det! Sen efter det var det rast. Vi spelade pingis. HAHA. Gympa efter det, vi spelade vollyboll och Presidenten och livakten. Jag och ollebolle var bäst! Sen åt vi, ris o korvstroganoff. Mums.
Sen var det biologi som gällde, gjorde typ 2 papper bara.  So:n, var inte lika seg idag, men ändå seg. Han babblar hela tiden 24/7. Sen sista lektionen var språk. Franska, är faktiskt svårt. Men jag o Sandra är bäst på det!
När jag kom hem, åt jag. Så jag är riktigt mätt nu! Och sen satte jag mig lite på bdb@, musik och börja blogga!
Ska göra v mej nu, för vi ska åka om 40 minuter till träningen. Det kommer bli grymt roligt! JAG ÄLSKAR INNEBANDY!
Vi ska ta lagfotto där idag, så man får göra sig extra fin. HAHA, skojade bara.
Ingen läxa tills imorgon, men massor t på fredag.

// emmy.♥


Kommentarer
Postat av: livan :D<3

vi va bara bäst på de skitet :D haha <333

2010-03-17 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0