jag måste skärpa mig!

Tjena bloggen!

Jag lovar att jag ska börja göra minst ett inlägg varje dag (a). Jag hoppas att jag klarar detta nu.
Nu hade jag tänkt att berätta om vad som har hänt på sista tiden.

13/3-Lördag. Då var man på väla med Sandra, Olivia (ollebolle), Ellen och söta Dana. Riktigt kul. Jag köpte ett par shorts o linne till ekebo. Ni har ju redan fått bilderna som Dana tog därifrån. Vi åt på McD, då tog jag kyckling bitar, o milkshake, pommes. Mums. Sen köpte vi sluch ( isdricka ). Typ alla mina favorit smaker , funka inte ;/. Vi tog bussen hem, vid fyra. Föresten på morgonen när vi skulle åka t väla så, var bussen 40 min sen ;o . Så då gick vi in hos Dana o varmde fingrarna. På kvällen skulle vår familj till Danas familj:). Vi åt jakatana. Mums. Gott! Emil gav det 5 i betyg (y). HAHA. Sen satt jag o Dana vid Datan & fotograferade lite och kollade melodifestivalen. Själv tyckte jag att fel låt vann, Erik Saade var klart bäst! Annas låt var bra, men för mesig. (a). Sen kl. ett typ åkte vi hem. Trött & glad efter en härlig dag med tjejerna & danas familj. Puss på den dagen. ♥





Linnet och Shortsen jag köpte på väla :)

Rött Linne, Cubus 99 kr

Mörkblå Shorts, Bik Bok 249 kr


Bilder sen kvällen hos Dana, Crister, Lotta, Rasmus, Lucas :)

     






14/3-Söndag. Först sov jag till kl. 10.20, riktigt trött sen dagen innan. Tog en macka o kolla på Tv. Kl. 12.45 hade vi samling till vår match i bromölla. Riktigt långt var det dit, tog typ 1 o ½ h -.-'. På vägen dit/hem åkte vi med Dana och Lotta. På väg dit var jag nog inte så roligt, var as seg o trött. Men det funkade nog. När vi var framme i Bromölla kollade vi på en p14 match ett litet tag innan vi skulle ut o gå. Bjuvs p14 vann med 8-1 (y), dom vann serien. Dom hade grymt coola tröjor, där stog på framsidan "Seriesegrare" och på baksidan " Möter ni oss  krossar vi er " Skit coolt. Jaja, när vi hade vatt ute o gått o lekt på en lekplats, skulle vi ner o byta om o sen uppvärmning. Det gick väl hyfsat bra. På matchen efter, eh kommer inte ihåg vilken pariod, vi ledde i allafall med 2-0(y). Efter ett tag börjar ju deras nr. 17. AHHH! Jag vill inte prata om henne. Hon filmar så vi får utvisning hela tiden:@. Frida fick 7 min den matchen ;o. Vi förlorade matchen med 3-2 :/, tack vara domarna!  Ja, vi behöver inte prata om det. På vägen hem, åt vi på McD igen, haha. Jag får börja göra sit-ups. Iallafall, jag åt kycklingbitar, pommes och milkshake. Och jag o dana tog vars en Mc Flurry med Lion smak. MMM. När jag kom hem dusha jag direkt o satt vid datan o sen sommnade jag. zzzz.



15/3-Måndag. Det börjar med att jag vaknar halv åtta. För vi har sovmorgon. Yippi! I skolan har vi först mentorstid, dom babblar på som vanligt -.-'. Efter det är det 10 rast. :). Engelska efter det sen mat. Och maten var förmodligen inte god, kommer inte ihåg vad det var. Men sen har vi lunch rast. vi spelade pingis om jag inte mins fel xd. Det är grymt kul. Efter maten hade vi svenska, sen matte. Asså vår matte lärare har damp :s. Hon blir sur för allt. Hon sa så. " Ni kan hämta mig på lärarrummet när ni har pratat klart " haha, palla :p. Ja, ingen hämtade henne så hon kom igen. Efter matten var det Innebandy-inriktning. Och vårt lag vann alla matcher (h). Jag var med, fabian, albin och sebbe. Vi var bäst (h)! När jag kom hem blev det äta sen data o läxa. Sen träning på kvällen, det var faktiskt roligt (Y). Sen hem äta o zzz.




16/3-Tisdag(idag). Idag gick man upp halv sju. Gjorde v sig o cyckla till bussen. Som jag trodde att jag skulle missa. puh! När vi kom fram till skolan, blev det först Svenska, sen So, buhu. Jag trode jag skulle sommna. HAn babblade om allt möjligt, fattade inget typ -.-'. Efter det var det tio rast sen, någon konsert i björnen. Men musik lärarna o någon annan. Tråkigt, säger jag bara. Jag o Ellen o Sandra flamsa o tramsa hela tiden xd. Man gör allt för att få det roligare. HAHa. Efter lunch spelade vi pingis med 8:orna. Det var grymt kul. Sen hade vi Engelska, Slöjd, Idrott. Men smarta jag hade glömt gympaklädder :p. hihi. Sen ringde mamma o sa att man skulle klippa sig, så då åkte jag till frisören o klippte topparna o det uppklippta. Det blev väl ganska bra tror jag :p.
Och nu har jag ont i handen så nu skriver jag inte mer idag. Puss hej från en ont i handen emmy. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0