emma

Hajsan!
Igårkväll bestämmde jag och emma att jag skulle komma till henne, jag fick packa på fyra minuter och ta mig till bussen. Men det funka, jag kom med den sista bussen. Så igår var vi ute i byn med Catrin, Elle och Jenny kom sen. Det var grymt kul. HAHA. Sen gick vi hem, satte oss vid datan. Och hade ännu roligare. Sen hade vi ju lite telefonsamtal med en "äcklig liten fjortiS". Så jävla ful! När vi hade surat klart, snacka vi hemlisar.
DET SÄGER VI ALDRIG TILL NÅGON, INTE LÖNT ATT FRÅGA!
Sen sommna vi halv två typ. Och vaknade 10 över 9 :o. Vi sov inte jätte mkt, så båda har sjukt dålig humor och skrattar åt allt. HAHA.
Idag ska vi, ja vi vet inte vad vi ska göra. Så ni får ringa om ni vill hitta på nått?
Jag åt två rostade mackor till frukost, om ni vill veta?

kram, emmy.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0