ellenkväll

Hej!
Emma var hos mig idag. Kanske inte jättekul. För när vi kom och skulle hämta min cykel var den snodd. Så vi gick runt i 2h o leta efter den. Men vi såg inte den, bara två andra. Så vi fick anmäla det, sen får vi se vad som händer. Ikväll åkte jag till Ellen och vi Scrapp Booka. Jag gjorde tre stycken.
Imorgon blir det ullared. Äntligen, känns typ som jag inte har vatt där på 100 år. Fast jag kan konstaera, att det har jag. Jag lärde mig zorra lite hos Ellen. Faktiskt nöjd. Jag och Fabbe spelade lite innebandy. HAHA.
Just nu lyssnar jag på musik. Lite olika, jag har konstaterat att man blir glad att att lyssna på musik. Imorgon får ni smsa mycket på väg till ullared. Ska snart gå och sova, eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Jag har fixat ELLENS  blogg lite nu ikväll. Kolla på den igen om att klicka på länken.
Senare någon dag kommer jag länka till alla bloggar jag kollar på dagligen. Så det blir nog imorgon.


kram.
emmy.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0