2 dagar kvar.

Tjena.
Idag var det först skola. Vi hade bild, jag blev nästan klar med mitt " landskap ". Om ni har tur kan jag fotta det o lägga in det här. Efter det var det fysik. Då skulle vi koppla ihop olika elekrisitet saker, mitt och Ellens klabbade hela tiden. Så vi fick inte mkt gjort. Vi hade rast sen o då gick vi t ps. Ingen ute., tråkisar. Så vi bestämmde att vi skulle gå dit efter maten också. Vi hade matte innan maten o jag fick reda på att jag hade VG på både provet och diagnosen. Gott! På lunchen gömde vi Ellens äpple. haha. Det var skit kul. Sen direkt jag jag och Olle bolle, som åker till Österike imorgon, till uppe och köpte musli. Jag kommer sakna dig!
Sen var det segt på eftermiddagen. När jag kom hem åt jag, tetades lite med min bror o hans kompis. Skit kul. HAHA! Iallfall måste jag göra klart läxan nu. Imorgon ska jag nog följa med Elle hem. Länge sennn. Kommer bli as kul. Dm på lördag, TAGGA. Alla ska komma till åstorps sporthall!

emmy. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0