snart, snart....

Chaa!
Idag i skolan hade jag värlsta överskotts energin. De flesta bara, vad har hon fått i sig? sluta emmy! Det gör det ju bara ännu roligare.
Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi slutar. Rättså chill dagar kvar. Imorgon ska vi typ ha lagdag kl. halv tolv elr nått. Jag hoppas att lektionerna innan blir lungna. Typ fysik, bild & något mer. Min hjärna har slutat funka. Iaf på torsdag ska vi titta på fotboll & brännboll i två lektioner tror jag det va. Sen slutar man tolv & då ska några tjejor i klassen dra t Roma & äta pizza. Fredag SKOLAVSLUTNING!!
Min klänning jag ska ha ska jag lägga bild på senare.
När jag kom hem från skolan så åt jag lite äppelkaka min snälla bror hade bakat när jag kom hem. Riktigt lyx här ju;o
Sen gjorde jag ett typ armband till han med hif's färger, det blev fedt najs. Har bild på det, men den är inte så bra.
Bara en sista sak om skolan, det känns son alla lärare stör sig på mig -.-. ahh, tur att man slipper de snart.
Sen hade mamma köpt en penna man kan skriva på kläder, så jag I (L) innebandy. Det blev inte världens bästa, men funkar att ha nu i sommar. Men det är alldeles för stort, linnet då. Typ mammas som hon inte använde, så jag får sätta säkerhets nålar i sidorna  & vika upp det. Men jaja, strunt samma.
Header har jag också gjort. Blev ganska nöjd, ska ändra är lite, så jag får se vad ni tycker?
Bakgrunden är nog också lite tråkig, så det får jag också fixa.
Ska lägga in bilderna nu & mamma håller på med maten. Nypotatis, mums!
Höres, puss!

 Emils armband.

 Mitt linne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0