paraply

möög, asså. Trodde ändå att lagdagen skulle bli bra. Men ja, det var väl rolig ibland, men inte alltid. Och jag o sanne var bäst på att gå över "stenarna". Men jag stör mig på en viss person, nämner inga namn, men vissa vet vem. Ellen & olivia. Jag orkar inte bry mig.
Så. Nu har jag klagat klart. (:
Det var ju mkt possitivt i skolan också. Håla på bilden. Yes, satsar på att få det imorgon också. Vill verkligen inte ha bild mer, tråkigt. En ytterliggare perfekt dag med girlsen (y). Så sjukt bäst ni är, jag älskar oss!
Nu är det bara en lite halvseriös dag kvar. Imorgon ska vi se på brännboll & fotboll. Sen typ ha prisutdelning. Sluta 12 sen äta pizza, najs ! :D
Det ända jag kommer sakna i skolan är alla kompisar man inte träffar isommar. Ska ändå försöka hålla kontakten med de. Nu ska jag snart om en timme ta o byta om. Sen cykla ner till fotbollen. Sen tror jag att jag ska beställa ett fotbolls träningsställ. De är fräcka & sköna.
Om ni har tur kommer det ett inlägg efter träningen, ;)

Dagens outfit;


Dagens låt;
Molly sandén. Så vill stjärnorna & hallelujha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0