paddlig i rönneå

vi kom hem typ för en timmesen, från paddligen. kom på 5 plats av 11. faktiskträtt nöjd. men asså det var ingen riktig tävling så, men det är en av grenarna från kvidinge klassikorn.
det var faktiskt riktigt roligt. vi höll på att trilla typ vid en liten fors. så tappade vi en paddel o sen åkte vi baklänges. men det var iallafall kul.
nu vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. ska kanske till ikea och byta min säng. den blev alldeles för hård. kunde inte alls sova inatt. men jag hoppas att mamma kan åka och byta den till en annan. sån som emil har. mega skön är hans säng.
IMORGON SKA JAG ÄNTLIGEN PLATTPERMENENTA HÅRET!

ska städa på mitt rum nu, puss!


Kommentarer
Postat av: nelly.§

Så , nu kan du börja skicka meddelande till dom som du vill ska rösta på dej !;)<3

2010-06-20 @ 22:45:45
URL: http://nellysfantastiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0