det har hänt mkt..

fredag
då var det skolavslutning.riktigt skönt, att skolan äntiligen är slut. efter skolan stack jag hem sen åkte jag med pappa till ekeby. sen åt vi på vägen. sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men det är nog inget viktigt.
bilder på hur jag såg ut och från skolavslutningen kommer nu.


mobilkamera bild inte så bra -.-

   

SOMMARLOV!!!! (H)

jag kom på vad jag gjorde i fredags, va på bio med bästa emma. vi såg sex and the city 2. den var ganska bra med ettan är bättre. sen sov jag hemma hos henne. jag har faktiskt någon liten bild ifrån stan. som ni kan få här. när vi kom hem ringde vi jenny så gick vi och sa hejdå till henne hon åkte till thailand i lördags. kommer sakna henne!

 

lördag
vaknade hemma hos emma åt frukost sen hämtade mamma oss, så åkte vi till oj och handlade till olivias lilla paket. en kaktus blev det av godis och gurka. för hon fyllde liksom inte år. sen när vi kom hem gjorde vi typ inget. vi kollade film sen började vi göra v oss. sjöng typ singstar och spelade guitarr hero. vi var ute och gick en runda också. sen cyklade jag o emma hem kl 2 typ somna direkt. bilder där ifrån  kommer nu.

 det cpar så det blir inte fler -.- 

 söndag
vaknade med emma sen hängde hon med till min match. vi förlra med 3-0, men jag är nöjd för det gick rätt bra för mig, för att vara första matchen. sen åkte hem. så tittade vi på film igen. sen åkte emma hem o jag gick ut lite o sånt. inte så rolig söndag mer än matchen.

måndag
jag va med ellen, vi spelade rätt mkt fotboll. sen var det träning, gick väl hyfsat. sprang 60 meter på 8.66. super nöjd!
sen duscha jag satt lite vid datan och sen sov jag.

tisdag ( idag)
va med ellen först, tittade på film och scrapbookade. fick gjort ganska mkt. sen kom olivia & nu är hon är så vi ska hitta på ngt nu, sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag ska bli bättre, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0