hittar inte min luftmadrass ?

godmorgon, uppe rätt tidigt. Men Bosse stog utanför min dörr och mjaoa. Så han väckte mig. Det var skit kul igår på Anna's konfa. Ikyrkan vilken fail av mig asså.
Anna och de satt framme vid altaret. Så skulle de ta nattvarden. När de hade gjort det, så sa jag lite tyst, elr ja försökte få kontakt med Anna och undra om det var gott.
-Var det gott?
- Så skakade Anna på  huvudet.
- ELLEN, ANNNA TYCKTE INTE DET VA GOTT!
HAHAHAH, så när vi kom hem, Anna bara jag hörde när du fråga om det va gott sen när du sa till Ellen att jag inte tyckte om det. haha. Hoppas inte att många hörde det.
Jag och Ellen satt typ och flabba hela tiden. Deras konfa var riktigt rolig, om man gämför med kvd. Sorry, but that's the trute.
För vi såg typ inget på kvidinges konfa. Men vi satt längst fram här. Mohoho.
Bilderna från konfan kommer när jag orkar starta min egna data. -.-
Idag, ska jag packa och leta upp min försvunna luftmadrass. Jag saknar den, haha. Jag hoppas verkligen att lägret blir kul. Jag vill igentligen inte men jag måste, det var liksom ganska dyrt.
Så ni kommer inte få ett ända inlägg fören jag kommer hem den tredje juli. Och när jag kommer hem är det bara två dagar kvar tills jag fyller 14. YES!
Nu ska jag gå och äta frulle. Ha det bäst! kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0