bloggade inte igår

för att jag plockade potatis typ halva dagen. det gick bra faktiskt, känade 420. 420 kronor närmare systemkameran. wihoo. sen åkte jag till åby marknad med olivia. så träffade vi evelina och sandra där¨. så var vi med de. år en munk med choklad och strössel. jag är redigt trött idag. idag så åkte jag med pappa och lämnade potatis, typ i ekeby världens ände. haha. kändes som det iallafall. men vi körde jordgubbsleken. när man ser ett djur, får man en jordgubbe. hihi. det är kul. haha. när jag kom hem åt vi sen plockade vi mer potatis. känade 100 kronor. var inte så mkt vi plockade. nu gör jag inget. men imorgon ska jag till badet tror jag. vill nån hänga med ?
nu ska jag nog kolla film med emil, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0