badet

idag vaknade jag typ tjugo över tio, gick ut ett litet tag i det fina vädret tills olivia vaknade, jag höll faktiskt i en av kaninungarna. eller vänta? ;o
jag har glömt berätta, vi har fått 5 kaninungar. :)
skit söta. som sakt när olivia hade vaknat åt vi rostade mackor ute på altanen i morgon solen, iloveit!
sen stack vi till badet och kom hem typ för en timme sen, så snart ska jag och träna. hoppas jag får vara med på matchen. vill verkligen det. jag är helt tomatröd i huvudet känns som om jag har brännt mig lite, plus att jag har världens vackraste bonnabränna, på ryggen från linnet när vi cyklade med skolan.
tack alla som vi va med på badet, sjukt kul!

ska titta lite på andra bloggar nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0