11 daaagar kvar!

Tja, idag har jag typ vatt på badet. riktigt kul. måste göras om. jag har glömt berätta att nästa vecka sticker jag och julia till helsingborg. i en hel vecka på träningsläger. göttmos! (H)
när jag kommer hem, börjar det kännas sommar på riktigt. fyller 14. ska köpa min systemkamera!:O:O:O
hihih, jag är överlycklig. (a)
råbocka outdoor cup. moha, hestveda med klubben, fakting bäässt!
det kommer bli sjukt kul. min kamera kommer vara med på lägret. men jag kommer ju inte kunna blogga på en hel vecka. :o
men jag ska försöka uppdatera när jag kommer hem. :)
nu ska jag ut  och spela fotboll med bror (mp)

ha det sjukt bra, så hörs viiiiiiii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0