vääla

kom hem från väla för en haltimmesen. handlade saker tills på lördag & en t-tröja. jag längtar så mkt till de bygger om väla. kommer bli riktigt najs! jag funderar på att ha med kameran på lördag med ändå inte, kan inte bestämma mig. men det är inte lördag ännu.
på onsdag ska jag kanske åka med på minisemester med ellen & alla de. hoppas på det starkt! 
& då kommer det komma många bilder om man säger så.
när emma kommer hem från väla kommer hon hit, yes, inte sett henne på en vecka mer än det.
jag kan visa er tröjan jag köpte också, här under. men nu ska jag städa min gardreob tror jag där är full kaos. sen kommer ju emma också, så ha det bra ! puss!



49 kronor på hm ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0