stuga

Som sakt bloggade jag inte igår. Så jag berättar lite snabbt vad som hände.
Klockan tio väckte mamma mig & sa att emma stog på gården, för vi skulle ju jobba och jag försov mig. Fick äta och byta om snabbt. San masa jag mig ut till pappas lökland. Där vi skulle gå rad upp och rad ner, för att hacka bort ogräs. När vi hade vatt där en timme typ skulle vi plocka potatis sen hacka ogräs igen. Klockan tre duscha jag packa o åkte till jonna. Där skulle vi göra v oss till maskeraden. Vi skulle ju va tvillingar. Jag tycker att vi liknade varandra ganska mkt. Sen klockan sex bar det av til dana där elin & hon skulle firas. En väldigt lyckad kväll enligt mig. Sjukt kul! Mkt skratt & bus. Tack för en fantastisk kväll & grattis igen!


Idag ska jag o emma åka till morfar. Där han i sin trädgård har en jätte mysig stuga som vi ska va i tills på onsdag. Jag vet inte om jag kan blogga på den tiden beror på om min bror ger med sig att jag får låna hans laptop. Men jag ska övertala honom. Så nu har jag packat klart allt typ. Sen vid halv tre tre åker vi o hämtar emma i åstorp!

Ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0