meega bra!

Så nu tycker jag själv att jag har bloggat mega dåligt på nästan en hel vecka inga bilder ignenting. Så därför i detta inlägget ska jag berätta vad som har hänt från förra fredagen tills igår. För liksom ni har vetat var jag har varit och sånt men inte mer. Så nu ska jag bloooooogga mke!

Fredagen, 16 juli.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen, men på kvällen. Åkte vår familj till danas familj, där även Tina, Rasmus och Mika var. Vi åt & åt lite till. Sen gick vi till gården. Och träffade några andra mesar. Så spelade vi fotboll där. Något som jag måste öva på ;$. Men sen åkte vi hem till dana igen & lekte med Selma. Sen satt vi vid datan & dana konstatera att det var 5 dagar tills hon fyllde år. Hon sa det inte en gång utan mååånga mer. Men det gör inget. Jaja, tack för en bra fotbolls timme! :)

  

Lördag, 17 juli.
Då vaknade jag av att mamma väckte mig & emma stog ute på gården. Vi skulle jobba & jag försov mig. hihi. När jag var klar så gick vi ut o jobbade o sånt. Sen vid halv fyra åkte jag till Jonna. Vi skulle göra v oss till Dana & Elins maskerad. Vi skulle vara tvillingar. Jag tyckte att vi lyckades bra då. När vi kom dit så åt vi sen gick vi rundor i kvd. Sen lekte vi lite lekar. Vårt lag sööög. Haha.
Efter ett litet tag visste man inte vad man skulle göra. Men det blev bättre sen. Då blev det kul.
Men iaf, tack för en mysig kväll!

    

   Sista bilden är lånad från louise blogg.

Söndag, 18 juli.
Då typ packade jag tills vi skulle åka. Sen gjorde jag inte så mkt fram tills typ 4. Då vi åkte o hämtade emma. Sen bar det av mot ranarpstrand. När vi kom till stugan. Sa vi hejdå till pappa och började packa upp. Och typ vilade lite. Båda var grymt trötta. Sen vid sex åt vi ungstekt falukorv & potatis. Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sen, men vi var iaf uppe till 4 o kollade film. Inte många bilder sådär första dagen.

Måndag, 19 juli.
Vaknade vid tolv, åt & gick ut ett tag. Mer kommer jag tyvärr inte ihåg. Sen på kvällen duschade vi & gjorde v oss lite. Sen gick vi ut och fotta vid stranden. Det var faktiskt kul. De bilderna kan ni få se.

   

Tisdag, 20 juli.
Då blev det stranden hela dagen, med louise, maria & söta binta. Så det blev inte jätte många bilder då. Men jag blev lite brunare tyckte jag själv iaf (A). haha.



Onsdag, 21 juli.
Vi gick upp typ vid 10. För att vi skulle ta bussen till Båstad. Men nej, vi missade den. Så vi fick ta den en timme senare. Och då passade vi på att städa lite nere istugan. För att vi skulle hem idag. När klockan blivit typ kvart över 11 skjutsade maria ner oss till bussen. Så tog vi den. När vi va framme i båstad gick vi in o kollade i massa affärer. Fatta dyra kläder det fanns där. Typ odd molly o sånt, man bara jaaja. haha. Men det va kul o kolla iaf. När vi hade gjort det gick vi ner vi typ kyrkan & tog en glass. Och sen gick vi ner mot tennis banan & ngt peppes sak. Sen ner till stranden. Haha. Vi badade inget för det var mega kallt i vattnet Sen låg vi och solade lite o snacka. Sen gick vi in på ica och köpte dricka sen tog vi bussen hem igen. När vi kom till stugan snabbade vi oss att städa sen tog vi vars en billys & gjorde ingenting. Packade in i bilen och åkte hem. Tack för dessa dagarna bästavän!!! §
& vi saknade jenny massor!
När jag kom hem fick jag snabba mig o byta om sen blev det träning i rågenhallen. Vi blev fyra stycken på den, så ja, den blev inte helt lyckad men ok. Nu ska jag inte sitta här o skriva mer utan ut i det fina vädret puss!


Kommentarer
Postat av: emma

tack själv har haft skit kul!§

2010-07-22 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0