längesen

Jag har inte så mkt tid att lägga på bloggen nuförtiden. Mkt synd. Men jag kan berätta att i lördags var dana & lucas här. Medans våra föräldrar va på fest.`Riktigt kul asså. Tack gör det!
Igår hade jag inget o göra. Hade ju först tänkt att åka med ellen o de till ån o tälta o fiska. Men det blåste för mkt. Så typ tjugo i åtta tog jag bussen till åstorp o va med Linnea, Emma & Jenny. Kul kul. Emma envisades om att det låg ett 7-eleven i åstorp så  vi fick cykla dit, gaaaanska långt. Men det fanns ett där, typ varken jag eller linne o jenny trodde att det fanns. Så ja emma hade rätt & det va hon glad för kan jag sääga!
Sen imorse tog vi bussen hem hit o började jobba. Vi gick klart i löken. Lite i morötterna, haha. Och åt morötter också haha. Sen skulle vi spela 9 månader så puttade vi emma i poolen! (y)
haha, det va kul. Vilket team work jag o jenny hade. haha. Men de åkte innan, synnnd ;'(. Men jag har hjälpt mamma lite & nu ska jag titta lite på datan sen på tv. puss!


Kommentarer
Postat av: emma

har haft skit kul och jag är fortfarande stolt över 7-eleven ;p

okej att bli i puttad i poolen tre dagar i rad är väl inte det roligaste ;)

tack för helgen!:D<3

2010-07-26 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0