jobb

Gick upp typ 9 imorse. Blää. Men vi skulle ut och jobba jag, emma & anna. Det gick riktigt bra fick kännat typ 460 kronor. Jag hjälpte pappa att tvätta låder, spika & bara gå rundor. Och emma & anna gick i morötterna. Det var faktiskt kul bara att jag har mega sjukt ont i händerna!
Imorgon ska jag stå på loppisen med Jonna. Det kommer nog bli kul. När vi hade jobbat klart gick vi in & sen skulle vi äta grillat. 
    

Sen cyklade vi ner till matöppet & köpte godis. Och sen tittade vi på Last song. Den var ganska bra faktiskt. Bölade nästan. När den va slut, skjutsade mamma emma till bussen & anna till farmor. Och nu ska jag gå o lägga mig så ni får ha det bra så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0