hemma från träningslägret

Så, jag igår kom jag hem från en helt fantastisk vecka i helsingborg. Jag har träffat helt underbara personer. Hoppas verkligen att vi ses igen. Det blev tyvärr inga fotta alls. Sjukt dålig är jag på det. Men vi hade inte så mkt fritid så ja. Men det får ni leva med. Jag har lärt mig grymt mke saker denna veckan.
Så jag säger bara TACK för en helt sjukt underbar vecka.
När vi körde från helsingborg stack jag och mamma in om familia. Men det vara bara för hon skulle lämna ett spel till emil. Men då gick jag ju såklart in på gina och det blev 3 saker. En blå randig sjukt skön tröja, en blå kjol och en vit klänning. Sen gick jag in på cubus och köpte vita korta taights.
Sen åkte jag hem, åt duscha gjorde v mej. Sen ville pappa att jag skulle följa med han till familia. Så då hjälpte jag han att hitta ngt fint till han. Sen lämna han mig hos emma & så nanna jag där. På kvällen var vi på torparedagarna. Ganska kul med där va typ inte så många folk. Så ja, men jag ska kanske fit idag igen så jag får se.

Dagens;


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0