vinst, skridskor & robinsson, bättre kan det inte bli!

Shaa! :D
Som jag sa så har vi ju spelat match och vi vann med 2-1, det var mot emmaljunga :o
Vi spelade riktigt bra! jag älsar er tjejor!
Sen när man kom hem så åt man snabbt sen skulle man åka till någon sjö eller å och åka skridskor med olika folk. Så jag och pappa åkte dit och jag är jättebra på skridskor, *host* .
Iallafall så var Dana och Rosanna, Jolina och vuxna där. Det var riktigt kul! Vi måste göra om det :).
Rosanna, Dana och jag är bäst!
Sen ikväll kollade vi på Robinsson Karibien det var en grymt tråkig final, 3 orsaker till detta :
1) Det skulle vatt Sanna i final
2) Det är fusk att Hans har åkt ut en gång och sen bara kommer in igen...
3) man röstar inte i en final där har man en super svår tävling !
Ja, det är mina åsikter men alla har vi ju olika:p
Just nu kollar pappa och Emil på någon konstig film på TV som inte verkar bra, så den skippar vi!

ha en fortsatt trevlig lördags kväll/ Godnatt!


emmy.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0