seg dag.

Tjenis klenish :D haha

Idag var det upp klockan 9 för jag skulle till mangnarp, och kolla när emil spelade match. Vinst med 3-6 (y)!
Och han lyckades peta in 2 mål. Och Fabian och Emils mål sak, när dom gjorde mål, var bäst, helt klockren!
hahaha!
Igår var vi ju hos Ellen,Fabian och Nilla. Fedt najs asså, jag och ellen är bäst på pingis! hahaha eller ?
Nu gör jag INGENTING :(. Smsar bara med lite folk dåodå, men alla är enormt sega. Ska faktiskt bli kul imorgon med skolan, för sånnahär slöa dagar är inte kul. Jag får väl höra med Emil om han vill hitta på något.
Men bilderna från vår match kommer nu, så ha en fortsatt trevlig alla hjärtans-dag.

puss emmy.♥








bilerna hittade jag på lotta och danas blogg. :D §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0