längeeee sedannn! :D

Tjena alla söta bloggläsare!

Det var jättelängesedan jag bloggade, men jag tänkte börja nu igen, försöka iallafall ;$
Snart ska vi nog hämta Ellen i stallet, sen hem t henne o fixa inför ikv, när folk kommer. Ska bli riktigt roligt!
Men ja det har inte hänt så mkt, faktiskt. Idag skulle jag igentlige varit på Skåne Camp men jag har grymt ont i höften, så det blev iget...
Men snart ska jag trippla håret, bilder blire nog, sen imorgon elr någon gång, efter ikv:D
Men ni får ha det najs så ses vi kanske senare ! :D :D

puss.

emmy.♥


   hihihi jag är alien.. jag kommer från ytrerymden! :D hahahahhahahaqhaha


Kommentarer
Postat av: emmapemma

hahahxd bästa bilden nånsin!:D<3

2010-02-27 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0