ingen bra rubik idag.

Tjena alla coola bloggläsare ;o

Idag är det tisdag och snön ligger fortfarande kvar :o, jag orkar inte mer snö nu asså!
Men asså förlåt för att jag inte har bloggat sen lördags vet inte vad jag skulle skriva, men det blir ett snabbis inlägg nu. Ja, tack dana för lördags jag hade skit kul!
Bilder har ni ju redan fått så ja nu sitter jag med engelska i näven... -.-'
Men asså ärligt talat, jag är ingen pluggis bara för att jag gör engelska frivilligt idag jag är " duktig " haha men jag tycker att jag borde få något gjort. Senare i veckan kommer nog en ny hissar dissar lista, duktiga jag :p
Imorgon är det träning, yes!
Match på lördag en redigt viktig match för vår del.. 


ha det gött! (H) 



emmy.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är <33

2010-02-09 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0