fredagsmys med tjejerna!

Hejsan Hallå bloggen!

Igår var det ju fredag o den tillbringa jag hos Ellen, med Jessica, Emelie, Evelina, Sandra, Catrin, Jonna, Dana, Elin och Elin. Tack så mkt för en helt underbar kväll!
Det var riktigt kul. Ni får kanske bilder sen när jag har fått dom av Elin.
Vi sjöng singstar, spelade pingis, jepordy, o massa annat kul!
Bakpotatis åt vi också. Mums.
Jag äger ju på att sjunga som alla vet! (A)  *hooossstt*
haha, ja men det var riktigt kul ändå.
Idag är det match mot röke. Det är den roligaste matchen i serien för dom suger balle!
haha!
ja det är inte säkert att jag kan spela mitt bästa idag för min cpe höft dampar, har grymt ont. Men vad gör man inte för laget (a).
Jag funderar på att byta header, igen. För jag blir aldrig nöjd. Jag kan lixom inte göra det så bra. Men jag vill ha mkt färger nu typ gult, blått, grönt & lila. ja jag får väl börja nu..
Sen efter matchen kanske jag ska se a-laget, så det kommer nog inlägg hur det gick ikv.

Ni får ha det gött ! (h)


emmy.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0