smurfarnA!

Tjenare, Idag har jag inte gjort så mkt.  Vatt trött & hängig i flera dagar nu. Hoppas det blir bättre snart.
Jag har iaf fått jobbat lite. Sen va jag med pappa i Förslöv och lämnade potatis och påvägen hem stannade vi på macdonalds o köpte macflurry o en ramslösa. Riktigt go va den!
Sen nu ikv har jag bara vatt ute o sprungit. Kände mig väldigt stark faktiskt kändes det bra.
Jag längtar riktigt mkt till hestveda & råbocka outdoor cup. I hestveda ska typ ungdomslagen sova i stugor & bara ha kul. Kommer bli rikgit kuuuuul!
Sen råbocka, då jävlar ska vi vinna! Är sjukt taggad om man säger så. 
Men jag tänker slänga in några gamla biler för jag är på mammas data, orkade inte starta min egen.
Det blir inga bilder från igår, min data cpar sig&kameran vill inte så, inga bilder.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0