så fort det har gått

Jag vill bara säga att det är två dagar till skolan börjar, fattar inte det, sommarlovet har gått så fort. Men jag har hunnit med en hel del. Det har varit riktigt roligt!

åter till idag, godmorgon föresten. Idag ska jag klippa mig klockan ett sen kanske jag ska va med emma. Jag vet inte hur mkt vi har varit på sommarlovet. Men ja, typ 2 gånger varje vecka minst. (y)
Jag ska ta och platta håret och sånt för det är lättare för frisören att klippa det då. Men jag vill inte klippa det så mkt för jag sparar till långt hår, men det växer snabbare om inte topparna är slitna har jag fått för mig. höhö. Men det ska nog bli bra ändå. Men jag ska inte klippa upp det mkt mer, det är så jobbigt att ha det uppklippt mkt för det böjer och svänger sig så mkt. Tunna det ska jag också göra. Måste gå fortare att platta det nu när skolan börjar, annars måste jag gå upp typ sex och det pallar jag verkligen inte.
Ska gå och göra v mej nu, så hörs vi sen när jag kommer från frisören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0