råbocka

Dessa två dagarna har varit sjukt roliga! Första dagen gick väl bäst både för mig och för hela laget. Vi lämnade Råbocka utan en ända förlorad match. Vi var helt grymma igår. Var riktigt kul att spela då.
Idag fick vi reda på att vi hade vunnit gruppen. Efter en spelad match mot laget choklad och en stukad fot. När vi mötte choklad stukade jag foten o kunde inte slutföra matchen. Men vi vann iaf med 3-0 den matchen. Vi skulle möta Ängelholmarna klockan ett. Och foten kändes väl inte helt bra, men jag gjorde mitt bästa och vi förlora med 0-2. Fattar inte det igår vann vi med 3-2. Sen mötte vi ninas tjejor i semi final, vi förlorade med 1-0. Mer säger jag inte om det. Jag kunde spelat så mkt bättre, alla kunde det och det vet jag. Över till annat så tycker jag att vi är riktigt bra, denna säsongen kommer bli så bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0