onsdag

JAg är ledsen för inlägget under, det blev lite dampigt kan man säga. haha

Men jag har kommit hem från emma, mamma ringde och väckte mig nio, att hon va på oj. Så då kunde jag lika bra följa med hem. Så jag fick snabbt packa ihop sakerna, sen kom mamma. När jag kom hem åt jag och sånt. Och nu gör jag ingenting. (n)
Jag hade världens konstigaste och rörigaste drömmar/mardrömmar om man vill kalla det så. Det va på en Lady GaGa konsert. Så va vi där med laget. Så satt där typ 20 stolar i en |_  <--- så. haha. Så hade jag vunnit en " biljett till sittplatserna. De andra i laget stog och spela tamburin bakom stolarna. Och så LAdy GaGas scendansare var hula hula saker. HAHA.Så pratade jag med Olivia i telefon, om att jag hade slarvat bort en tamburin. Så sa hon nått med 50. Jag bara va. haha. Gud så rörigt.
Sen när mamma ringde till mig så gav emma mig telefonen o bara det ringer, jag bara nej? haha
för jag hade ju drömt att jag snacka med olivia, jag kan ju inte snacka med mer än en, liksom? haha

men nu ska jag städa på mitt rum, något som inte blev av haromdagen, haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0