hästtält

Igår gjorde jag inte mkt uppdatering. Pågrund av att jag verkligen inte hann. Jag hängde med Ellen till staller vid 1. Det var rikgit roligt, vi stannade där till kvart i fyra typ. Vi pyssla lite med Casper sen Tvätta vi han, eller vad det heter. Efter det skickade emma sms att det va träning. Så då fick jag skynda mig hem packa allt jag skulle ha med till Jenny när vi tre emma jag & jenny skulle tälta i hennes trädgård. Mamma körde mig till emma & jag la mina saker sen körde hon mig till sporthallen. Träningen va väl helt ok. Kändes bra att komma igång nu. Efter träningen gick vi hem till Emma. Åt, duscha och gjorde v oss. Sen fick vi sjuts till jenny. Sen hittade vi inte på ngt speciellt. Ströva mest runt på åstorps gater. Men det var kul ändå faktiskt. Sen ringde vi petronella så kom hon sen och stannade hela natten. Sen gick hon hem på morgonen och vi åt frukost sen snackade vi lite o sånt. När jag kom hem gick jag in i duschen direkt sen sitter jag här och jag måste börja göra v mej. Jag kanske hinner göra ett inlägg hos Anna. Ska tvinga henne att starta datan och de. Haha. Tar med kameran så det blir kanske lite bilder. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0