damlagsträning

Hej!
Nu kan jag ta och berätta varför jag inte har bloggat så mkt på dessa två/tre dagarna.
1. jag har jobbat mkt inte hunnit.
2. jag har inget att skriva om.
3. inte varit vid datan så mkt.

Så nu vet ni varför. Igår jobbade jag och ellen hela dagen. Med att plocka dom j'vla potatisarna. Men ska inte klaga tjänar grymt bra på det. Och det behövs kan jag säga, nästan helt paaaank. Sen på kvällen kollade jag, pappa och Emil på film. Tjenare kungen..
Faktiskt en rätt bra film, köpt på ullared för inte så mkt. haha, carebox --> \__/

Idag imorse då, plockade jag först potatis (igen) i en timme sen åt lunch. Cyklade till Ellen och fottade henne lite grann. Blev någon bra bild. (y)
Klockan tre fick jag och Ellen plocka potatis ännu en gång i två timmar. Sen började det regna som det har gjort hela kvällen och inte mins när jag och emma skulle till rågenhallen, fy fan. Det spö regna och jag skjutsade emma från sporthallen och när jag kom in i rågenhallen, alla bara - regnar det eller? vafan ser det ut som !
haha. Eftersom våra träningar inte börjar förens på onsdag. Tränade jag med damlaget. Vilket jag själv tyckte gick riktigt bra, nöjd förengångskull.
Jag har duschat och sitter och lyssnar på Hey Soul Sisters. Fast jag tycker inte den är så bra längrer, men den kom i listan och orkar inte ändra.
Jag glömde berätta att vi var hos familjen sundström i lördags kväll. Riktigt kul faktiskt. Vi var och kollade på Annas nya skola. Orkar inte berätta mer. Men det va kul.
Snaart ska jag gå och lägga mig, eller kolla tv. Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0