borta bra men hemma bäst!

Nu har jag kommit hem från vår lilla mini semester. Faktiskt ganska mysigt. Vi bodde i en husvagn som man kunde hyra på ullareds camping. När det regna lät det as mkt där inne. Men det sluta som tur va senare på kvällen så man kunde somna. På fun city, som emil hela tiden pratar om, var det väl ganska okej. Det var iaf kul att klättra på klätterväggen och rida på sån tjur. Sen badade vi också. Jag har typ över 300 bilder drf så att jag väljer ut de bästa, som ni får se. När vi kom hem från fun city, satte vi inte sakerna sen körde ner till Gekås. Gick typ igenom halva, så det var inte jätte mkt att gå igenom dagen efter. Hittade iaf lite saker till skolan och nått linne o så. Köpte en jätte skön typ cardigan med kort arm och som slutar vi midjan, jag gillar den!
Köpte ett linslock som verkligen behövdes också. Sen hittade jag två filmer också. Men jag lägger ut bild på allt sen ist. Ska ringa ellen nu och snacka med henne om en sak. Så hörs vi sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0