onsdag - torsdag

Hittade tyvärr ingen passande rubrik till dagen, så det får bli en halv tråkig rubrik. Igår bloggade jag inte, pga att jag inte orkade skriva.
Igår skulle Jag  ju iallafall träna innebany, vi var 3 stycken. Jag julia o klara, sen kom viktor och olivia också.
Jag, julia och klara kom på lite olika övningar, så det var väl kul. Men det roligaste va när Klara hällde hela vattenflaskan över olivia. HAHA. Det var riktigt kul.






Idag:
Var det ju skola och lite sånt, grymt kul asså. Vi har en jätterolig film som jag kommer lägga upp här. Jag diggar den starkt, grymt rolig.
Sen efter skolan åkte jag hem  o sen typ halv fem åkte jag till ellen, och var där ett litet tag.
Nu är jag hemma & nu kommer videon!

Kram emmy.♥






Kommentarer
Postat av: Ellen

Så ful jag är !!!!

2010-04-22 @ 19:57:02
URL: http://ellenenroth.blogg.se/
Postat av: JessicaDenBästa

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!



du och jag emmy ... vi e faan bääst ! §§ och du ossåå ellen ;)))) §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-04-22 @ 21:14:44
Postat av: evelinafredriksson '

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!



ni är fan mer störda än vad jag är!!

HAHAHAH & de är nästan omöjligt

men ni två har lyckats rejält HAHAHH



älskar er! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-04-22 @ 21:40:17
Postat av: evelinafredriksson '

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!



ni är fan mer störda än vad jag är!!

HAHAHAH & de är nästan omöjligt

men ni två har lyckats rejält HAHAHH



älskar er! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-04-22 @ 21:41:00
Postat av: Linnea bengtsson

HAHAHAHAHA, ellen i slutet ;

''jag tror vi gått in.''

sååååååååå söta bebisar!

2010-04-23 @ 07:23:51
Postat av: Anonym

HAHAHA fin vidio :D:D:D§§§

2010-04-23 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0