plugg, plugg, mera plugg

Nu har jag ju varit på utvecklingsamtal. Det gick ganska bra faktiskt. Jag har typ gloser, gramatik + läsning till imorgon i engelska. So måste jag också plugga, typ oförbrett prov denna veckan, så jag kommer inte kunna göra inlägg mer ikv kanske. Men jag skulle behöva er hjälp?
Registrera er med hjälp av denna länken, så gör en av undersökningarna, så skulle jag bli skit glad! Kan nämligen få Grattis Spotify premium, det är bara att ni värvar 6 vänner & gör en undersökning. Jag blir skitglad, snälla hjälp mig!

http://www.gratispremium.com/?ref=181403


emmy, tack änsålänge. ♥


Nu blir det på med fotbollsklädderna o rulla ner till ip! (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0